Supă cu paste din orez şi ghimbir

Fiindcă azi am avut program încărcat, postez o reţetă de supă făcută zilele trecute. Şi de data asta m-a inspirat Adi Hadean, doar că am adaptat-o la ceea ce am găsit prin casă la acel moment.

Astfel, am folosit:
  • un piept de pui
  • 2-3 morcovi
  • câteva bucăţele de ţelină şi ardei congelaţi
  • o bucată de ghimbir curăţat
  • 2 căţei de usturoi
  • 2 cepe mici
  • paste din orez



Se pune la fiert în apă rece pieptul de pui şi se spumează de câte ori este nevoie în timpul fierberii.

Când carnea este aproape gata se adaugă legumele întregi sau înjumătăţite.

Carnea şi legumele fierte se scot din supă (ardeii, ceapa şi usturoiul nu le-am păstrat) şi se taie beţişoare subţiri (pentru aspect), iar zeama acesteia se strecoară.

Supa se pune din nou pe foc, iar când fierbe se adaugă pastele din orez (acestea fierb cam în 2-3 minute). Se adaugă la final legumele tăiate şi carnea, se sărează şi piperează după gust.


La servire se rade peste supă ghimbir proaspăt pentru un plus de gust. Este foarte bună şi se poate transforma într-o supă de post dacă nu folosiţi pieptul de pui, mai ales că pastele din orez nu conţin ouă.

Să aveţi poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu