Ciorbă de fasole boabe cu afumătură


Cred că nu mai este nimic în plus de adăugat la descrierea unei farfurii aburinde de ciorbă de fasole boabe cu ceapă roşie....şi cu afumătură!!! 
Să vă spun cum o fac eu.

Avem nevoie de: 
• fasole boabe pusă la înmuiat de cu seară (să nu adormim până fierbe)
• o bucată de afumătură (ciolan, kaiser etc)
• 3 morcovi
• ceva albitură (ţelină, păstârnac, pătrunjel)
• o ceapă albă 
• condimente (cimbru, foi de dafin, vegeta şi boia)
• pastă de ardei şi bulion 

 

Am pus fasolea şi bucata de afumătură la fiert, le-am schimbat apa de 2 ori, am curăţat morcovii, albitura şi ceapa şi le-am tocat. Când fasolea e aproape fiartă am adăugat legumele, vegeta şi frunzele de dafin, iar carnea, dacă e gata, am scos-o din supă, am desprins-o de pe os şi am mărunţit-o. 
Când sunt gata fierte şi legumele am turnat bulionul şi pasta de ardei. Boiaua se presară peste supă şi se mai dau câteva clocote. La final am pus înapoi carnea în ciorbă şi am presarat cimbru, sare şi piper. 
Se papă musai cu ceapă roşie şi smântână...


şi de preferinţă, în doi :)), dacă tot e Dragobetele.


Să aveţi poftă bună!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu