Rezumat de vacanţă

Dragii mei, chiar şi după întoarcerea acasă, am rămas fascinată de locurile vizitate în Olanda şi m-am gândit să vă fac un rezumat cu ce m-a impresionat mai mult. 
E de înţeles că tarabele cu brânzeturi te zăpăcesc cu varietatea lor. Am stat în faţa acesteia ca un copil în faţa unui stand cu îngheţată, eu fiind mare amatoare de brânzeturi :)).


Am privit un apus de soare în toată splendoarea lui şi am păşit desculţă prin apa rece a Mării Nordului ...


am petrecut o zi frumoasă în Amsterdam, plimbându-ne printre canale pe care vezi din loc in loc vaporase vechi, încremenite pe margine (pe care oamenii le folosesc ca locuinţe) şi case colorate vesel şi diferit....




şi am admirat multitudinea de ambarcaţiuni de  agrement care străbat canalele de navigaţie şi relaxarea cu care ştiu olandezii să-şi petreacă orele libere de după servici plimbându-se pe bicicletă sau navigând.



Am păstrat pentru final un exemplu de simplitate şi frumos pe străzile din Dordrecht, un oraş port la 20 km de Rotterdam, atestat din anul 1220. 


Sper că v-am deschis apetitul pentru o vacanţă sau o vizită în Olanda, chiar dacă prezentarea mea a fost scurtă şi laconică :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu