Un altfel de humus


Humusul este un aperitiv specific ţărilor arabe pe bază de năut. Reţeta originală conţine un alt ingredient important şi anume, pasta tahini (pasta de susan). Eu am găsit varianta aceasta în revista Good Food şi vă mărturisesc că m-a cucerit pe loc. Este o reţetă vegetariană sau de post delicioasă. E nemaipomenită pe o felie de pâine prăjită!!

Ingrediente:
• 400 g năut din conservă clătit şi scurs 
• 2 roşii
• 2 cepe verzi
• ulei de măsline
• suc de lămâie
• boia pentru presărat
• felii de baghetă prăjite 


Roşiile şi ceapa verde le-am tocat...


iar năutul l-am pasat puţin în robotul de bucătărie, dar nu am vrut să obţin o pastă fină (am vrut să rămână mici bucăţele de năut pentru textură). Am amestecat pasta obţinută cu roşiile, ceapa, zeama de lămâie (se pune după gust) şi ulei de măsline.

 

Am sărat şi piperat humusul şi l-am păpat pe felii de baghetă prăjite uşor. 


Să aveţi poftă bună!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu