Paste cu sos de roşii şi măsline

Ieri fusei la capitală. Frig cât cuprinde, oboseală, stres, munţi de zăpadă pe marginea străzilor etc. Ca urmare m-am pricopsit cu o durere de cap ce nu mi-a trecut nici azi. Aşa că meniul de azi a fost compus din paste cu cel mai simplu sos de roşii şi măsline...


... acompaniate de o salată de crudităţi cu telemea.Very nice!!


Ingrediente sos:
• o conservă de roşii întregi
• 3 căţei de usturoi feliaţi
• o mână de măsline umplute cu ardei, feliate
• busuioc uscat şi pătrunjel verde

Într-o lingură de ulei combinat (măsline şi floarea soarelui) am călit usturoiul, am adăugat conserva de roşii, mărunţite în prealabil cu o furculiţă, măslinele şi am lăsat sosul să fiarbă la foc mic câteva minute. Între timp am fiert pastele. Sosul se sărează, se piperează şi se presară busuiocul uscat şi pătrunjelul.
Pastele se scurg şi se amestecă cu sosul. Şi gata mâncarea!!
Salata am făcut-o din 2 roşii, o bucată de castravete, salată verde, telemea de oaie şi nişte măsline. Am pregătit-o simplu doar cu un pic de sare, piper şi un strop de ulei de măsline.


Să aveţi poftă bună!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu