Pilaf de orez cu legume și pulpe de pui


Rețeta aceasta este ușor și repede de făcut și este perfectă pentru orice zi din săptămână. Merită încercată, mai ales datorită legumelor ieftine și gustoase ce se găsesc în piață. 
 
Ingrediente pentru 4 porții:
• 4 pulpe de pui
• o cană de orez (250g)
• 3 ardei (verde și roșu)
• 2 cepe mijlocii
• 2 roșii mari și coapte
• pătrunjel verde
• ulei de măsline
• 3 căni de supă de pui sau din vegeta 
• puțin vin alb (50 ml) 
• sare, piper 



Am prăjit pulpele în puțin ulei de măsline până s-au rumenit pe toate părțile, apoi am adăugat ceapa tocată, ardeii tăiați felii, pătrunjelul verde tocat și le-am lăsat să se călească la foc potrivit.


Am adăugat roșiile tăiate cuburi și vinul...


...apoi orezul spălat și le-am lăsat 1 minut să se pătrundă. Supa de pui am turnat-o peste orez, am condimentat cu sare și piper și am dat mâncarea la cuptor să fiarbă încet și să se amestece aromele. 
Așa se prezenta pilaful proaspăt scos din cuptor :))). Apetisant, nu? 


Noi am savurat pilaful cu o salată de roșii cu busuioc. O delicatesă!!!
Să aveți poftă bună!! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu