Curcan cu năut și lămâie


Rețeta asta mi-a făcut cu ochiul de ceva timp și nu m-am lăsat până nu am făcut-o. E o combinație de gusturi deosebite și merită încercată.
Avem nevoie de:
• carne de curcan sau pulpe de pui fiartă
• 5-6 cartofi 
• o cană de năut din conservă
• 1 ceapă albă tăiată în sferturi și apoi feliată
• 1 ceapă verde 
• 2 felii de lămâie cu coajă tocate mărunt
• 3 căței de usturoi
• 1 linguriță de chimen
• un vârf de linguriță de scorțișoară 
• 2 căni de supă de pui
• boia și pastă de gogoșari 
• pătrunjel verde 
 

Am curățat cartofii, i-am tăiat în sferturi și i-am amestecat cu ceapa, lămâia, usturoiul, chimenul și scorțișoara.



Se amestecă toate bine și se toarnă supa fierbinte. Cratița se pune pe foc și se lasă să fiarbă la foc mic până se înmoaie cartofii.
Carnea am fiert-o separat, am desprins-o de pe oase și am mărunțit-o, iar din zeama concentrată am făcut  și o supă.


Se adaugă carnea, pasta de gogoșari și năutul în mâncare și se mai lasă pe foc câteva minute. Am asezonat cu sare, piper și am presărat boia, pătrunjel verde și cozile de la ceapa verde. Delicioasă mâncare!


Să aveți poftă bună!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu