Spaghettini cu sos simplu şi ierburi aromatice


Ca să sărbătorim sosirea premiului "Bucătăraşii gătesc cu Cirio", vineri, chiar dacă era ora cam târzie, am făcut cele mai simple paste cu sos :)).
Am luat o pungă de spaghettini, 2 cepe verzi, 1 usturoi verde, puţin caş de oaie ras, rozmarin şi cimbru verde...


... o conservă de Cirio Polpa, una din "vedetele" serii şi ulei de măsline.


Pastele le-am fiert, scurs şi amestecat cu puţin ulei de măsline pentru a nu se lipi până am făcut sosul.
Separat, am călit în ulei de măsline ceapa şi usturoiul verde, am adăugat conserva de roşii şi am lăsat sosul să dea câteva clocote. După ce l-am luat de pe foc, am adăugat brânza, ierburile tocate, sare şi piper. Gata papa în doi timpi şi trei mişcări!
Rezultatul delicios şi sănătos ... 


 Să aveţi poftă bună!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu