Spanac cu ouă ochiuri


Sunt convinsă că mulţi adoră spanacul (eu sunt printre cei mai mari fani, doar am crescut cu Popeye Marinarul!!!). Deşi îmi place cel proaspăt, am făcut un compromis cu cel congelat (ce să fac dacă afară sunt multe grade cu minus şi de abia acum ursu' şi-a scos nasul din bârlog?).

Ingrediente:
• 500g spanac congelat
• o ceapă
• 5 căţei de usturoi
• o cană cu lapte
• 3 linguri de smântână
• ouă 
• sare şi piper

Spanacul se opăreşte în apă fiartă pentru câteva minute şi se scurge. Separat, se căleşte ceapa şi 3 căţei de usturoi mărunţiţi, se adaugă spanacul, laptele şi un pic de apă (în funcţie de cât sos doriţi să aveţi în farfurie) şi se lasă la fiert la foc mic pentru câteva minute, mestecând din când în când. 

 

Smântâna şi restul de căţei de usturoi pisaţi se adaugă în mâncarea de spanac.


Am pus sare, piper şi am prăjit într-o tigaie câte 2 ouă pentru fiecare (în poză am pus doar un ou, celuilalt binenţeles că i s-a spart gălbenuşul). 


Să aveţi poftă bună!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu