Pui teriyaki


Cu ceva timp în urmă mi-am cumpărat un sos teriyaki. Ştiu că se poate face şi acasă dacă ai toate ingredientele (sos de soia, miere, oţet de orez şi sake), dar cum trăim în epoca "datului mură-n gură", îl găsim de-a gata prin supermaketuri. 
Prin urmare m-am apucat să prepar o reţetă asiatică, simplă şi aromată. Am cumpărat un pui, l-am tranşat şi pulpele le-am curăţat, spălat şi aşezat la poză împreună cu 2 căţei de usturoi, o jumătate de linguriţă de ghimbir măcinat şi nişte frunze de pătrunjel (ca pată de culoare:)).


Într-un vas am amestecat 4 linguri de sos teriyaki, 2 de ulei de măsline, usturoiul pisat şi ghimbirul. Pulpele înjumătăţite le-am pus la marinat în amestec pentru o oră. 


Până s-au marinat pulpele am fiert orezul în multă apă, apoi l-am scurs şi l-am spălat în apă rece pentru a se opri procesul de gătire. Se sărează şi se amestecă cu frunze de pătrunjel verde tocate.
Pulpele se prăjesc în puţin ulei încins pe toate părţile, apoi se toarnă marinata rămasă şi se lasă să mai fiarbă aproximativ 10 minute la foc mic.
Rezultatul este delicios!!!


Să aveţi poftă bună!! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu