Ciorbă de perişoare

Aşa de frumos e afară!!! Ninge!!! Am fost în centru la Matei Corvin, mi-am luat o turtă dulce (de ani buni nu am mai mâncat aşa o turtă dulce bună) şi fiindcă e frig, venind spre casă, m-am gândit la o farfurie de  ciorbă de perişoare fierbinte cu smântână. Mmmm....Yammy!! 



Mai întâi am pus la fiert legumele, adică 2-3 morcovi, câteva cubuleţe de ţelină, ardei (eu le-am pus congelate) şi o ceapă tăiată mărunt. 


Separat am făcut perişoarele din carne tocată (cam 300 g deoarece oala mea de supe-ciorbe e de 3 litrii), un albuş de ou, 2 linguri de orez spălat şi scurs, 2 linguri de făină, pătrunjel verde tocat, sare şi piper.

 

Se pun în ciorbă şi se lasă să fiarbă la foc mic. Când sunt aproape gata (pe gustate), se adaugă felii de roşii tăiate sau bulion, nişte boia de ardei dulce. Mie îmi place să acresc ciorba cu zeamă de ardei iuţi muraţi şi binenţeles că pun şi unul în ciorbă. Ca verdeaţă, am tăiat frunze de leuştean şi ţelină (din congelator) şi se sărează şi piperează.



Se poate amesteca 1-2 gălbenuşuri de ou cu smântănă şi se toarnă puţin câte puţin zeamă din ciorbă.
Eu am făcut-o fără să fie mai dietetică :)).

Să aveţi poftă bună!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu