Trufe de ciocolată

Acum să încep să vă arăt și ce am făcut zilele acestea. Încep cu trufele de ciocolată (rețeta am găsit-o în revista Avantaje și am adaptat-o la cum îmi place mie).


Ingrediente:

- 200 g ciocolată amăruie
- 100 g ciocolată cu lapte
- 150 ml frișcă 
- esență de rom
- fistic, nucă de cocos, ornamente cu gust de ciocolată și colorate

Se topește pe bain-marie ciocolata ruptă în bucățele până devine lichidă. Se scoate castronul și se lasă să se răcească  aproximativ 5 minute. Frișca se toarnă într-o cratiță mică, se adaugă esență de rom și se încălzește, dar fără să dea în clocot. Am încorporat frișca fierbinte în ciocolată și am amestecat până se omogenizează. 

 
 

Se dă la frigider (chiar congelator dacă vă grăbiți) pentru câteva ore. Am pus fiecare topping în boluri separate.


Din amestecul de ciocolată se modelează bile cam cât încap într-o linguriţă (mâinile să le umeziţi cu apă rece pentru vă uşura munca). Dacă vă plăcea în copilărie să modelaţi din lut sau nisip, aţi nimerit bine. Este adevărată terapie cu ciocolată :))!!



Trufele se trec prin fistic, ornamente  colorate şi de ciocolată şi nuca de cocos. Se pot păstra în frigider cam o săptămână.


 Să aveţi poftă bună!!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu