Frigărui de pui cu salată de castraveți și ceapă roșie



Această delicatesă de  inspirație indiană se poate prepara foarte ușor acasă cu ajutorul tigăii-grătar. Frigăruile preparate pe grătar sunt suculente, astfel că obţineţi un gust delicios şi aromat, de la o masă sănătoasă și delicioasă.

Ingrediente pentru 4 persoane:
• 1 piept de pui dezosat
• 250 g roșii cherry
• iaurt de băut
• o linguriță de praf de curry
• o jumătate de castravete
• 2 cepe roșii mici
• pătrunjel verde
• o salată verde
• ulei de măsline
• 4 lipii sau chapatis



Pentru început am preparat marinada din iaurt și praful de curry, iar bețele de frigărui le-am pus la înmuiat într-un vas cu apă. Pieptul de pui l-am tăiat bucăți și l-am adaugat în marinadă (se lasă în jur de o oră sau chiar mai mult, dacă aveți timp).
 



Într-un bol am amestecat ceapa roșie tăiată solzișori, castravetele feliat și pătrunjelul verde; le-am sărat, piperat și am stropit salata cu ulei de măsline. Rămâne la rece până când o servim.


Bucățile de piept de pui le-am curățat de marinada în exces și le-am înfipt alternativ cu roșiile pe bețele de frigărui umezite.


Se încinge tigaia-grătar și se așează frigăruile să se rumenească. Se întorc pe fiecare parte la 2-3 minute. La acest moment, deoarece roșiile nu erau destul de coapte, am decis să pun frigăruile la cuptor pentru câteva minute. Astfel, le-am așezat într-o tavă, le-am stropit cu un pic de ulei de măsline și le-am lăsat la cuptorul încins pentru aproximativ 10 minute, până se rumenește frumos carnea, iar roșiile se pătrund (timp în care se mai întorc de pe o parte pe alta).
Să aveți poftă bună!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu