Supă cremă de păstârnac copt


Azi am făcut o supă cremă la care mă gândesc de ceva vreme. Chiar şi ingredientele le-am luat din timpul săptămânii trecute dar de abia azi le-a venit rândul.

Ingrediente:
- 700g de păstârnac
- un bulb de usturoi
- carne afumată (se poate şi cu kaiser)
- 100 ml smântână pentru gătit  
- 1 cartof 
- o ceapă roşie 
- ceapă verde 

Începem prin a pune la copt usturoiul necurăţat într-o tavă, pentru 10 minute. Între timp am curăţat păstârnacul şi l-am tăiat bucăţi. După cele 10 minute se adaugă în tavă şi păstârnacul stropit cu un pic de ulei. Se mai lasă la cuptor cam 30 minute.

  

 

Usturoiul copt se lasă să se răcească şi se stoarce. Se obţine o pastă cu un gust deosebit. Sfatul meu este să puneţi la copt doar bucăţile mari de usturoi, deoarece cele mici se usucă la copt şi nu le puteţi folosi. La fel am păţit şi eu, doar din 2 căţei am obţinut pastă.



Într-o oală de supă se căleşte ceapa tăiată mărunt, se adaugă supă de pui, păstărnacul, cartoful, carnea afumată şi se lasă la fiert până legumele şi carnea sunt gata. Carnea se scoate din supă şi într-un blender se pasează legumele fierte împreună cu pasta de usturoi. În aceeaşi oală se pune supa pasată, smântâna pentru gătit şi se mai dă un clocot. Se sărează, se piperează şi se serveşte cu carnea tăiată mărunt, ceapă verde şi un strop de ulei de măsline.


Să aveţi poftă bună!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu