Bruschete cu rozmarin


Bruschetele sunt o soluţie bună când aveţi de pregătit ceva rapid şi gustos. Se pot face o mulţime de combinaţii, după preferinţele fiecăruia (am citit despre un restaurant din Italia care avea în meniu 70 de reţete de bruschete!!!).
Avem nevoie de:
• o baghetă 
• 1 căţel de usturoi
• roşii
• ulei de măsline
• brânză (eu am avut telemea)
• oregano şi rozmarin 


Am tăiat bagheta în felii potrivite şi le-am prăjit până au devenit aurii (eu am folosit prăjitorul de pâine). Cât sunt încă calde, feliile le-am freacat cu o jumătate de căţel de usturoi şi le-am stropit cu ulei. Roşiile tăiate cubuleţe se condimentează cu oregano uscat. 


Pe feliile de pâine am pus roşii, bucăţele de telemea, felii de măsline şi le-am ornat cu rozmarin proaspăt. Super simplu şi delicios!!


Să aveţi poftă bună!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu