Ciorbă cu perişoare din peşte


Când mai ai doar trei bucăţi de filé de peşte în congelator şi nu ai chef să umpli casa cu fum şi miros de prăjit, o alternativă delicioasă este ciorba de faţă.

Avem nevoie de:
• filé de peşte
• 1 ou
• ceapă verde + 1 ceapă albă
• 3 morcovi
• ţelină
• câţiva cartofi 
• 4 linguri de orez 
• 2 linguri de făină
• pătrunjel şi leuştean verde  
• roşii din conservă sau bulion
• zeamă de ardei iute murat sau zeamă de lămâie, borş (pentru acrit ciorba) 

Am scos peştele din congelator, l-am lăsat să se decongeleze, am „pescuit” cu penseta ultimele oase rămase în filé şi l-am tocat în robotul de bucătărie împreună cu 2 fire de ceapă verde şi nişte pătrunjel verde (atât de mult mi-a plăcut verdele din pătrunjel că a fost musai să-l pozez :)).


Carnea tocată am amestecat-o cu un ou, 2 linguri de orez (fiert câteva minute, scurs şi limpezit în apă rece), 2 linguri de făină, sare şi piper. Din amestec am modelat perişoarele.


Separat, morcovii, ceapa şi ţelina tocate le-am călit în puţin ulei, am adăugat apă şi le-am lăsat să fiarbă, apoi am adăugat restul de orez spălat şi cartofii tăiaţi cuburi.
Când cartofii sunt aproape fierţi, am pus cu o lingură perişoarele în ciorbă, roşiile din conservă şi le-am mai lăsat la fiert aproximativ 5-7 minute (peştele fierbe repede). 
Ciorba am acrit-o cu zeamă de ardei iute murat.
Am tocat o mână mare de leuştean şi pătrunjel verde pe care le-am adăugat în ciorbă. Am pus sare şi piper şi am păpat-o cu smântână şi ardei iute. Un deliciu!!!
Să aveţi poftă bună!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu