Peşte pane cu spanac


După o analiză scurtă a ingredientelor de prin casă şi o deliberare şi mai scurtă, că salivam demult la gândul unui peşte, am decis să fac nişte fileuri de macrou pane cu spanac. 
Am lăsat să se decongeleze 2 fileuri (meniu rapid de 2 persoane:)) şi să se scurgă bine. Le-am sărat, piperat şi le-am dat prin făină. Fileurile, scuturate de făina în exces, le-am trecut prin ou bătut, pesmet şi le-am prăjit în ulei încins.

 
 

Separat am pregătit spanacul. L-am descris într-o reţetă anterioară :)... vă mai amintiţi de Popeye Marinarul ?
Pentru servire am aşezat o friganea (felie de pâine dată prin amestec de ou cu lapte şi prăjită în ulei)...


pe care am pus spanac... 


şi, în final, peştele pane. Delicios!


Să aveţi poftă bună!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu