Piept de curcan pe varză


Căldură mare, mon cher!! Dar pe mine nu mă sperie, așa că zilele trecute am făcut o varză scăzută cu piept de curcan și cu câte un cârnăcior, doar așa pentru gust :)).

Avem nevoie de:
• o varză proaspătă
• un piept de curcan sau ce aveți prin casă
• cârnați afumați 
• o legătură de ceapă verde
• un ardei
• 2 roșii
• boia, bulion
• o lingură de ulei 
• supă de carne
• cimbru proaspăt și mărar 
• sare, piper

Am tăiat varza fideluță, am tocat ceapa și ardeiul, iar roșiile le-am feliat. Carnea, pe care am fiert-o în prealabil în oala sub presiune, am feliat-o...



 
....apoi am călit-o în ulei, cât să prindă un pic de culoare. Se adaugă ceapa și ardeiul, boiaua, bulionul și se stinge cu supa de carne. Am adăugat varza și peste toate am așezat feliile de roșii și crenguțele de cimbru. Se sărează și se piperează după gust.
Așa se prezintă mâncarea mea înainte de a o da la cuptor... 


 și la final, după ce am "ornat-o" și cu câțiva cârnăciori.


Am păpat-o cu mămăligă aburindă. Mmmm...delicioasă!!!


 Să aveți poftă bună!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu