Ciorbă de legume cu cărniţă afumată


Am revenit din vacanţă cu forţe proaspete şi cu o poftă de ciorbiţă cu afumătură. Am purces la treabă şi am curăţat nişte morcovi, ţelină, ceapă verde şi albă. Am completat lista cu 2 ardei şi mazăre congelată ...


şi, binenţeles, 2 bucăţi de pulpă de porc afumată împreună cu o legătură de pătrunjel şi ţelină pentru final.


Carnea am fiert-o în oala sub presiune, iar legumele le-am tocat-tăiat-ras :)).


Când carnea a fiert, am călit în 2 linguri de ulei legumele şi am stins cu zeamă de carne şi apa (zeama a ieşit un pic prea concentrată). 
După ce au fiert legumele, am adăugat cărniţa desprinsă de pe oase, 2 linguri de orez spălat şi mazărea. La final, am prăjit puţină boia pentru a da culoare ciorbiţei, am pus 2 linguri de pastă de ardei sau bulion, am adăugat verdeaţa tocată şi am acrit-o cu zeamă de ardei iuţi muraţi.
Să aveţi poftă bună!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu