Mania copiatului la români

Mai ce usor e pentru unii sa faca un site cu retete culinare preluate complet de la altii, cu poze, binenteles, fara text layer, ca de ... sa nu se vada de unde le-au copiat!!
Ca sa intelegeti de ce sunt revoltata, mi-am gasit reteta mea de Supa crema de pastarnac copt copiata complet cu virgula si punct pe un site, fara date de contact ca sa le spun ceva de sanatate!!
Sa nu credeti ca sunt ipocrita, ma bucur ca le-a placut reteta mea, dar frumos era sa mentioneze de unde e preluata!
Reteta lor...



Poate voi sunteti mai norocosi si gasiti vreo virgula diferenta!!!!

Atât am vrut să spun.


10 comentarii:

  1. draga mea, imi pare tare rau sa aud si sa vad ca se poate intampla asa ceva! musai trebuie sesizati/notificati si facuta o reclamatie! te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe bune ca le-as scrie ceva de sanatate dar la contact nu au nimic scris, nici la datele bucatrului etc.
    Si copierea am gasit-o din greseala, oare daca mai caut ce voi gasi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest site e renumit pentru furtul retetelor. Cu ei nu rezolvi nimic, fa o reclamatie la Google, e un formular tip, doar in engleza. Au fost bloguri care au castigat cu google.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci pentru pont! Am sa incerc.. poate ii mai dezarmam nitzel!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Subscriu si eu celor de mai sus. Si eu mi-am gasit pe acest site o multime de retete si torturi la care am muncit... Nu le pot scrie nimic, nu au adresa de contact, n-am cum sa dau de proprietarul acestui site... Sunt banii mei cheltuiti pentru a prepara acele retete, este munca mea pentru a migali acele torturi. Ce-am putea face ca sa oprim aceste furturi, caci sunt furturi ordinare ale unor oameni ORDINARI!

    RăspundețiȘtergere
  6. Silvia, nu am sa-i las sa scape. Sara imi spunea sa trimit la Google o reclamatie pentru a le sista sau macar reduce reclamele pe site. Am gasit reclamatia, este foaaarteee lunga, in engleza, si trebuie sa fiu atenta la ce scriu, astfel ca am lasat-o pentru saptamanile viitoare cand ma mai eliberez de programul full de acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe blogul lui Bucatarul Maniac este explicat foarte bine cum si ce sa scrii. Intra si vezi:
    http://foto.bucatarmaniac.ro/2012/01/cum-se-completeaza-formularul-de.html
    Sper sa-ti fie de folos. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Sara! Am sa-ti urmez sfatul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Isabela, incearca sa le scrii si la: hostmaster@retetadeazi.ro si ameninta-i ca ii denunti la politie.. De obicei merge cu amenintarea asta..

    RăspundețiȘtergere